Düz Karın & Sassy Su


2010'dan beri Tüm dünyayı konuşturan
Flat Belly Diet nam-ı diğer Düz Bir Karın İnce Bir Bel'i duymayan var mı?


Prevention dergisinin baş editörü Liz Vaccariello'nun Cynthia Sass'ın 
yardımıyla geliştirdikleri bu diyet 
aslında Akdeniz beslenme tarzını destekliyor.

Özet olarak diyor ki;
Günde 1600cal'i geçme, taze sebze-meyve-tahıl ye, ara öğün yeme,
asitli içecek içme, her öğünde MUFA ye,
her gün Sassy Su iç!


Tarif dö la Sassy Su:
2lt su
1çay kaşığı taze zencefit rendesi
1orta boy dilimlenmiş kabukları soyulmuş salatalık
1orta boy dilimlenmiş limon
12adet nane yaprağı

Kaynatmak yok, 1akşam beklesin, diğer gün akşama kadar iç.

Not: ben bir an önce başlamak için evdeki malzemeler ile hazırladım,
ondan kuru nane, toz zencefilden dolayı aşağıdaki ekipman biraz farklı ;)



Gelelim MUFA'ya,

aslında hep duydugumuz doymamış yağ asitlerinin ing. kısaltması.
Eğer doğru yağları kullanırsan, karın yağları diyete anında cevap verir, der.

Her öğün az miktarda tüketilecek MUFA'lar;
-susam, ceviz, zeytin, ayçiçeği yağı dese de bence sadece ZEYTİNYAĞI
- Kuruyemiş ve çekirdek dese de sadece cevizde kendimi durdurabildiğim için bence CEVİZ
- Avakado
- Bitter : az demeye gerek yok sanırım :))))

Bu arada Karatay yaptığım için ben Avakado ve Bitter'i
çok canım çekerse kullanmayı düşünüyorum.



Bu diyetin 4günlük atağını yapmak isteyenler için ise kurallar;

Baharat, tuz yok
Karbonhidrat az
Gazlı içecek yok, soda dahil
Şeker alkolleri yok
Kızarmış baharatlı yiyecek yok
Yavaş ye
Saasy su iç
Yediklerini ölç, tart, biç :))
400 kalori x 4 öğün
Yemekler arası en fazla 4 saat
Her öğünde MUFA
Karbonhidrat yok,
lifi çoğalt, her öğün sonrası 5 dk yürü
Hadi kolay gelsin!

Bir Esraben ve Doorstepping ortak çalışmasıdır ;)





Doorstepping

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Hah işte beklenen yazı. Mufa da ne ola ki sorumun cevabını aldım.
Sassy su için pazardan malzemeleri de topladım. Ben hazırım :)
Bu yazıların devamını da bekliyoruz bakın ona göre.

Neslihan dedi ki...

Aslinda temel hepsinde ayni degil mi? Yani saglikli bir diyet icin, herkes kucuk bir degisiklikle ayni seyi satiyo gibi geliyo bana, yakinda bizde cuval diyeti cikaririz sanirim ;)

Adsız dedi ki...

Karatay gibi bu da doğrular üzerine kurulmuş, bestselır olmasına çok sevindim. Bende de motivasyon eksik bu aralar(

nurselinatolyesi dedi ki...

Sassy suyu kullanıyorum,ben çok sevdim.İlk olararak bikini projesinde görmüştüm,burada da görünce hemen okuyayım dedim.Teşekkürler,devamını bekliyorum. Sevgiler...

Instagram